top of page

Spørsmål & Svar 

Vi har laget en side med vanlige stilte spørsmål og svar. 

Finner du ikke svar på spørsmålet ditt så gjerne send oss en mail på Post@BarneBua.no så vil vi gjøre vårt beste for å svare deg så fort som mulig. 

Ilustrasjon

Må leietaker vaske utstyret før det leveres tilbake?

Nei. Vi vasker utstyret mellom hver leie slik at du skal være trygg på at du får rent utstyr når du leier til oss. 

Hvilke betalingsalternativer tilbyr dere ?

Vi tar betaling via vipps og faktura. Ved leie over 1 måned så kan du få månedlig faktura på leien slik at du slipper å betale hele summen ved henting. 

Tilbyr dere utkjøring?

Ja. Vi tilbyr frakt av utstyr til ditt hjem i Trondheim eller til Værnes flystasjon etter forespørsel. I tillegg kan vi tilby frakt ved behov i Kristiansund og Bodø. Prisene for frakt i Trondheim er 100 kr per utkjøring eller henting, mens frakt til Værnes koster 200 kr per utkjøring eller henting. Frakt utenfor bygrensen vil bli fakturert med kostnad for bom.

Hva definere leieperiodene?

1 uke er 7 døgn. 1 måned er fra dato - til samme dato neste måned.

Hva gjøre jeg hvis utstyret blir skadet i leieperioden?

Hvis det oppstår skade på utleid utstyr så er det viktig at leietaker tar kontakt med oss så fort man er kjent med skaden. Skader på utstyr i leieperioden må som hovedregel erstattes av leietaker. I noen tilfeller så er det tilstrekkelig å erstatte en del av utstyret (feks madrass til reiseseng eller stropper til barnevogn), men hvis det er skader som utgjør en risikofaktor ved bruk eller som forhindrer bruken så blir man fakturert for nytt utstyr. 

Jeg er ikke så god på nymotens bilstoler og barnevogner, kan jeg få hjelp med montering og lignende? 

Selvfølgelig! Vi foretrekker å bistå med montering av bilstoler og moonboon for å sikre at alt er trygt og riktig installert. Vi gir også en god gjennomgang av sammenslåing av barnevogner ved utlevering/henting. Skulle noe være uklart eller du får problemer i leieperioden så er vi kun en telefonsamtale unna.

Nei. Utstyret kan hentes/fraktes fra den dagen leieperioden starter. Årsaken til dette er at vi ofte har en full kalender for utleie hvor vi ut i fra bookingene beregner tid for vasking og vedlikehold i mellom utleie. Det er fint å være bevist på dette når man booker leie, slik at man får lagt inn korrekt leieperiode. 

Kan jeg hente utstyret dagen før leieperioden starter?
bottom of page